Τι προκαλεί η υπερβολική κατανάλωση «υγιεινών» τροφών …

ygei

Η Ward, με μία της ανάρτηση στο Instagram, θέλει να τονίσει την σημασία του ελέγχου των μερίδων, όταν πρόκειται για την κατανάλωση υγιεινών, αλλά με πολλές θερμίδες, τροφίμων

Κουραστήκατε από τις αυστηρές δίαιτες και τις υγιεινές διατροφές, που στόχο έχουν να σας κρατάνε σε «φόρμα»;

Αν η απάντηση είναι θετική, τότε τα πράγματα είναι αρκετά ευχάριστα για εσάς, καθώς σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, έχετε το «ελεύθερο» να παραστρατίσετε και λίγο, καθώς η υπερβολικά «υγιεινή» διατροφή… μπορεί να σας παχύνει!

Ναι καλά διαβάσατε!

Μία διαιτολόγος από το Μπρίσμπεϊν, επισημαίνει ότι τα πολλά «υγιεινά» γεύματα μπορούν, σε αντίθεση μ” ο,τι πιστεύαμε μέχρι σήμερα, να μας οδηγήσουν στο να πάρουμε, αντί να χάσουμε βάρος.

Σύμφωνα με πρόσφατη δημοσίευση της, στο Instagram, η διαιτολόγος Leanne Ward, συγκρίνει τον αριθμό θερμίδων που υπάρχει σ” ένα μπολ με αμύγδαλα, το οποίο περιέχει 415 θερμίδες και σε μία μπάρα Twix που περιέχει μόνο 275 θερμίδες.

Μ” αυτήν της, την ανάρτηση, η Ward θέλει να τονίσει την σημασία του ελέγχου των μερίδων, όταν πρόκειται για την κατανάλωση υγιεινών, αλλά με πολλές θερμίδες, τροφίμων, όπως οι ξηροί καρποί.

«Μ” αυτήν την εικόνα θέλω να τονίσω, γιατί νομίζω ότι είναι σημαντικό, να προσέχουμε τις μερίδες και τις ποσότητες σερβιρίσματος», γράφει η λεζάντα κάτω από την φωτογραφία, συμπληρώνοντας:

«Έτσι, πολλοί από τους πελάτες μου δεν μπορούν να καταλάβουν γιατί δεν μπορούν να επιτύχουν τους στόχους απώλειας βάρους παρά την υγιεινή τους διατροφή, καθώς αυτή η εικόνα καταδεικνύει ότι ακόμη και τα υγιεινά τρόφιμα μπορούν να προκαλέσουν αύξηση βάρους».

Η Ward πρόσθεσε ότι είναι πολύ εύκολο να υπερβάλουμε στην κατανάλωση υγιεινών τροφίμων, επειδή θεωρούμε ότι μ” αυτό τον τρόπο δεν θα προκαλέσουμε αύξηση βάρους, προσθέτοντας ότι είναι ένα συχνό λάθος που κάνουν οι περισσότεροι πελάτες της.

Η Ward επισημαίνει:

«Ένα φλιτζάνι αμύγδαλα ή τέσσερις μπανάνες θα σας κάνουν να πάρετε βάρος εάν ξεπερνούν τις καθημερινές σας ανάγκες», ενώ καταλήγει:

«Αν προσπαθείτε να χάσετε βάρος, σας συνιστώ να ζυγίζετε ή να μετράτε τις μερίδες σας για μια ή δύο μέρες μόνο και μόνο για να δείτε πόσο μπορεί να υπερεκτιμήσετε τις ποσότητες των μερίδων σας χωρίς να συνειδητοποιείτε».

Εκτός από τους ξηρούς καρπούς, η Ward επισήμανε ότι τα τρόφιμα όπως τα καρύδια, οι σπόροι, το αβοκάντο και ο σολομός είναι όλα «πολύ υγιεινά», αλλά είναι επίσης υψηλά σε θερμίδες και ότι η κατανάλωση αυτών των τροφίμων θα πρέπει να παρακολουθείται αν ο στόχος μας είναι η απώλεια βάρους.

Το συμπέρασμα; Παν μέτρον άριστον!

Δείτε την ανάρτησή της στο Instagram:

phgh proto thema


There are no comments

Add yours