Έρευνας της Brand Finance παρουσιάζει την πιο πολύτιμη μάρκα αυτοκινήτου στον κόσμο

Mercedes Benz Media- Preview «Meet Mercedes», Genf 2018

Δόθηκαν στη δημοσιότητα τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας της Brand Finance για τις πιο πολύτιμες μάρκες αυτοκινήτου στον κόσμο, κατά την οποία η Mercedes πήρε την πρώτη θέση ξεπερνώντας την περσινή πρώτη Toyota.

ΣΠΥΡΟΣ ΧΩΤΟΣ (sh@newsauto.gr)

Σύμφωνα λοιπόν με την Brand Finance, η αξία της Mercedes είναι το 2018 43,9 δις. δολάρια, όντας αυξημένη κατά 24% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Ο κύριος λόγος για αυτή την αύξηση ήταν η παγκόσμια άνοδος των πωλήσεων της εταιρείας το 2017 (2,3 εκατ. αυτοκίνητα, +9,9%).

Στη δεύτερη θέση της κατάταξης ακολουθεί η Toyota, η οποία έχασε την πρωτιά της περσινής χρονιάς, μειώνοντας την αξία της στα 43,7 δις. δολάρια (-6%). Τρίτη είναι η BMW με 41,8 δις. δολάρια (+6%), ενώ η πρώτη 5άδα κλείνει με την VW (33,7 δις. δολάρια, +35%) και την Honda (22,1 δις. δολάρια, +4%).

Αναλυτικά η πρώτη 10άδα των πιο πολύτιμων αυτοκινητοβιομηχανιών:

Mercedes: 43,9 δις. δολάρια (+24%)
Toyota: 43,7 δις. δολάρια (-6%)
BMW: 41,8 δις. δολάρια (+6%)
VW: 33,7 δις. δολάρια (+35%)
Honda: 22,1 δις. δολάρια (+4%)
Nissan: 19,6 δις. δολάρια (-22%)
Porsche: 19,1 δις. δολάρια (+54%)
Ford: 17,3 δις. δολάρια (-23%)
Audi: 15,0 δις. δολάρια (+19%)
Chevrolet: 12,8 δις. δολάρια (+11%)

Σε ό,τι αφορά τις εταιρείες με τη μεγαλύτερη αύξηση της αξίας τους το 2018 σε σχέση με το 2017, πρώτη είναι η Aston Martin με +268%, δεύτερη η κινέζικη BYD (+211%) και τρίτη η τουρκική Haval (+124%). Στον αντίποδα η Opel μείωσε την αξία της κατά 67% και η «αδερφή» Vauxhall κατά 52%.

Τέλος, σε ό,τι αφορά στην αξία των αυτοκινητικών Group, πρώτος παραμένει ο Όμιλος VW με 75,8 δις. δολάρια (+4%), δεύτερη ανέβηκε η Daimler (54,7 δις. δολάρια, +20%) και τρίτη έπεσε η Toyota (52,8 δις. δολάρια, -11%). Την πρώτη 5άδα κλείνει το BMW Group (46,2 δις. δολάρια, +3%) και η κινέζικη SAIC (24,5 δις. δολάρια



There are no comments

Add yours