Επιστρέφει στο προσκήνιο

ImageHandler (10)

Αποκαλυπτικός ήταν ο Martijin ten Brink σε συνέντευξη που παραχώρησε σε Ολλανδικό Μέσο. Ο αντιπρόεδρος της Mazda τόνισε πως με βάση το νέο σχέδιο Zoom-Zoom 2030, η εταιρεία θα κατασκευάσει ένα καθαρά ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το επόμενο έτος.

Καμία άλλη λεπτομέρεια δεν είναι διαθέσιμη αυτή τη στιγμή, αλλά ο Brink έχει επιβεβαιώσει ότι η EV τεχνολογία θα είναι προαιρετικά διαθέσιμη με ένα σύνολο μεγάλης αυτονομίας Wankel. Παρά το γεγονός ότι “δεν είναι πραγματικά απαραίτητο, επειδή ο μέσος αγοραστής ταξιδεύει κατά μέσο όρο 60 km ημερησίως από το σπίτι στην εργασία και πάλι πίσω“, ο κύριος στόχος του περιστροφικού κινητήρα θα είναι να “αφαιρέσει τις ανησυχίες των πελατών“.

Η εν λόγω μονάδα θα είναι ένας κινητήρας με μονό δίσκο και δεν θα χρησιμοποιεί υπερσυμπιεστή. Θα ενεργεί αυστηρά ως γεννήτρια και θα τοποθετηθεί χαμηλά στην κατασκευή για να διατηρήσει το χαμηλό κέντρο βάρους. Όντας “τόσο μεγάλος όσο ένα κουτί παπουτσιών”, θα παρέχει λειτουργία χωρίς κραδασμούς και ο οδηγός δεν θα τον παρατηρήσει καν κατά την εκκίνηση.
Ωστόσο, παρά τη μεγάλη ώθηση προς την ηλεκτροκίνηση, η Mazda εξακολουθεί να πιστεύει ότι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης έχει δυναμική. “Στα μάτια της Mazda, ο κινητήρας καυσίμων απέχει πολύ από το να διαγραφεί“, εξηγεί ο Brink. “Ακόμη και σε 15 με 25 χρόνια, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα παραμείνει μια σημαντική μονάδα για τα αυτοκίνητα, καθώς τα υβριδικά συστήματα plug-in θα τον χρησιμοποιούν“.

Η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να ενισχύσει τη θερμική απόδοση των κινητήρων καύσης της σε περίπου 56%, η οποία θα ισοσκελίσει τα μελλοντικά μοντέλα Mazda με τα σύγχρονα EV σε επίπεδο εκπομπών ρύπων. Η τεχνολογία Skyactiv-X, θα χαρακτηρίσει τον πρώτο κινητήρα βενζίνης με προηγμένη ανάφλεξη-συμπίεση και θα τον δούμε σε λίγα χρόνια.



There are no comments

Add yours