Σφιχτά γυμνασμένα μπράτσα σε 5 λεπτά!

gimnasmena-mpratsa-se-5-lepta-ediva.gr_

Η γυμναστική έχει γίνει τον τελευταίο καιρό μέρος της καθημερινότητας μας. Ακόμα και αν δεν πας στο γυμναστήριο, σίγουρα θα κάνεις κάποιο είδος άσκησης στο σπίτι. Και ενώ έχεις αρχίσει να βλέπεις πρόοδο στο σώμα σου, είναι ένα σημείο που πάντα θέλει και άλλη δουλειά. Φυσικά μιλάω για τα μπράτσα, μιας και είναι το σημείο που πάντα θέλει περισσότερη προσοχή.

Για αυτό το λόγο σήμερα θα σου δείξω πως να αποκτήσεις γυμνασμένα μπράτσα σε 5 λεπτά και μάλιστα από το σπίτι. Πέντε απλές ασκήσεις που αν αφιερώνεις καθημερινά 5 λεπτά θα δεις πολύ θετικά αποτελέσματα. Πες αντίο στα χαλαρά μπράτσα μια για πάντα. Το μόνο που θα χρειαστείς είναι ένα ζευγάρι βάρη (περίπου στο 1 κιλό)

Άσκηση 1: 21

askisi-prwti

Η πρώτη άσκηση λέγεται 21 μιας και το σύνολο των επάλξεων που θα κάνεις είναι 21. Ξεκίνα με τα χεριά κάτω και σήκωσε τα μέχρι να κάνουν μια ορθή γωνία με τα μπράτσα. Κάνε επτά επαναλήψεις. Για τις επόμενες επτά, θα ξεκινήσεις από εκεί που τελείωνες  στην πρώτη άσκηση- δηλαδή στο σημείο που σχημάτιζαν τα χέρια με τα μπράτσα ορθή γωνία. Από εκείνο το σημείο, θα σηκώσεις τα χέρια μέχρι το στήθος. Για τις τελευταίες επτά επαναλήψεις θα κάνεις ολόκληρο το σήκωμα των χεριών από τους μηρούς μέχρι το στήθος.

Άσκηση 2: άσκηση W

defteri-askisi

 

Η επόμενη άσκηση έχει να κάνει με τον σχηματισμό του αγγλικού γράμματος “W”. Άνοιξε τα χέρια σου στο πλάι σχηματίζοντας το γράμμα “W”, κατέβασε τα προς τα κάτω και με μια μικρή κίνηση, φέρε τα μπροστά στον κορμό σου και έπειτα στο ύψος του στήθους σου. Κατέβασε τα χέρια πάλι σε ευθεία με τον κορμό σου και επέστρεψε στην αρχική σου θέση. Κάνε αυτή την άσκηση για ένα λεπτό.

Άσκηση 3: πλαϊνά ανοίγματα

triti-askisi

Κράτα τα χέρια σου στο πλάι όπως βλέπεις στην εικόνα. Έτσι όπως είναι ανοιχτά και στο πλάι, φέρε τα μπροστά στο στήθος σου. Ουσιαστικά είναι σαν να θέλεις να ενώσεις την μια άκρη από το ένα βάρος με την άκρη από το άλλο. Κράτα τα χέρια σου σε ένα σταθερό ύψος και επανάλαβε την ίδια κίνηση για ένα λεπτό.

Άσκηση 4: σπρώξε προς τα έξω

askisi-tetarti

Φτάνουμε στο τέλος σιγά, σιγά και μην τα παρατάς τώρα. Φέρε τα χέρια σου στο στήθος σου, σχηματίζοντας ένα “Λ” με τις άκρες από τα βάρη. Λύγισε ελαφρώς τα γόνατα σου και άνοιξε τα χέρια σου στο πλάι, σχηματίζοντας ένα μεγάλο “Λ” αυτή τη φορά. Ξαναφέρε τα χέρια σου στο στήθος και επανάλαβε την άσκηση για ένα λεπτό.

Άσκηση 5: τα “βιαστικά” μπράτσα

pempti-askisi

Τελευταία και αγαπημένη άσκηση τα “βιαστικά χέρια”. Στήσε το σώμα σου σαν να πηγαίνεις για τρέξιμο και ξεκίνα να κάνεις την αντίστοιχη κίνηση με τα χέρια σου όταν τρέχεις.  Κάνε όσε επαναλήψεις μπορείς για ένα λεπτό. Είναι η πιο διασκεδαστική άσκηση του 5λεπτου αυτού προγράμματος.

Άσκηση 6: αποθεραπεία

askisi-ekti

Στο τέλος φυσικά δεν ξεχνάμε την αποθεραπεία! Άσε τα βάρη κάτω και τέντωσε τα χέρια σου. Κάνε μικρές ασκήσεις για να χαλαρώσουν οι μυς σου. Ό,τι θα έκανες για ζέσταμα πριν ξεκινήσεις να κάνεις οποιαδήποτε άσκηση. Αφιέρωσε 5 λεπτά από την μέρα σου για να κάνεις αυτό το πρόγραμμα και τα αποτελέσματα θα σε ικανοποιήσουν στο 100%!

Για περισσότερες λεπτομέρειες δες το βίντεο παρακάτω:

 

 



There are no comments

Add yours