Το πιο καινοτόμο γιαούρτι του κόσμου είναι ελληνικό

longevity_diet_yogurt

Η Longevity Diet Foods απέσπασε το Παγκόσμιο Βραβείο Καινοτομίας στο διεθνή διαγωνισμό World Dairy Innovation Awards 2016.

Μια ελληνική startup, ονόματι Longevity Diet Foods, έρχεται να καταρρίψει το μύθο που θέλει τα υγιεινά τρόφιμα να υστερούν σε γεύση από εκείνα που έχουν υποστεί ανθρώπινη παρέμβαση και «κρύβουν» στη νοστιμιά τους περισσότερες θερμίδες. Βλέποντας τα περιθώρια ανάπτυξης στην αναπτυσσόμενη αγορά του Health & Wellnes, η οποία το 2016 έκλεισε με έσοδα ένα τρις δολάρια παγκοσμίως, η ελληνική εταιρεία λάνσαρε πρόσφατα στην αγορά ένα high protein αυθεντικό ελληνικό στραγγιστό γιαούρτι με 2% λιπαρά, με φρέσκο γάλα ημέρας που προέρχεται από τις τοπικές φάρμες και εμπλουτίζεται μέσω φυσικών διαδικασιών με εκχύλισμα σταφυλιού, πλούσιο σε πολυφαινόλες.

Η προσθήκη πολυφαινόλης, η οποία μέχρι πρότινος χρησιμοποιούνταν για τη δημιουργία φυσικών αντιοξειδωτικών χαπιών, καθιστά το συγκεκριμένο γιαούρτι 6,5 φορές πιο αντιοξειδωτικό από οποιοδήποτε άλλο συμβατικό κυκλοφορεί στην αγορά. Αυτός ήταν άλλωστε και ο βασικός λόγος για τον οποίο το εν λόγω προϊόν απέσπασε το Παγκόσμιο Βραβείο Καινοτομίας στο διεθνή διαγωνισμό World Dairy Innovation Awards 2016.

Όπως αναφέρει στο fortunegreece.com η Managing Director της Longevity Diet Foods, Άννα Χατζηιωάννου, η εταιρεία κατάφερε να λάβει το βραβείο πριν ακόμα τοποθετήσει τα προϊόντα της στην αγορά, έχοντας παράλληλα να ανταγωνιστεί πολυεθνικούς κολοσσούς. «Είχαμε να συναγωνιστούμε πολύ γνωστές πολυεθνικές εταιρείες και η διάκριση ήταν κάτι που ομολογουμένως δεν περιμέναμε, παρότι γνωρίζαμε ότι δεν υπήρχε αντίστοιχο προϊόν σε ποιότητα με το δικό μας» τονίζει η κα Χατζηιωάννου.

ANNA

Βιο-λειτουργικά γαλακτοκομικά προϊόντα με ελληνική σφραγίδα

Η συζήτηση για την ίδρυση της Longevity Diet Foods ξεκίνησε ουσιαστικά τον Μάιο του 2015 και μέχρι τον Οκτώβριο είχε μπει σε λειτουργία το τμήμα R&D. Σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και τη συμβολή 2.000 αγελάδων που βρίσκονται στην ευρύτερη περιοχή με δυνατότητα παραγωγής έως και 30 τόνων γάλακτος το μήνα, η διοίκηση της εταιρείας έχει επικεντρωθεί στη δημιουργία βιο-λειτουργικών γαλακτοκομικών προϊόντων, από 100% φυσικές πρώτες ύλες, που ενισχύουν τον ανθρώπινο οργανισμό. «Επιλέξαμε να ασχοληθούμε με τα γαλακτοκομικά προϊόντα, διότι στη συγκεκριμένη κατηγορία είναι δύσκολο να προσθέσεις θρεπτική αξία. Συνήθως είτε αφαιρούν συστατικά που σχετίζονται με το λίπος, είτε προσθέτουν υποκατάστατα και βιταμίνες. Εμείς καταφέραμε να φτιάξουμε ένα φυσικό βιο-λειτουργικό προϊόν που προωθεί την υγεία και συνιστά πλήρες γεύμα».

Προσθέτει δε πως χρειάστηκε ένας χρόνος έρευνας μέχρι να καταλήξουν στο τελικό προϊόν, αφού όπως μας εξηγεί το γάλα είναι ένας ζωντανός οργανισμός που όταν έρχεται σε επαφή με οποιαδήποτε άλλη ουσία δημιουργείται χημική αντίδραση. Η τιμή του γιαουρτιού ανέρχεται στα δύο ευρώ και πολύ σύντομα αναμένεται να αποκτήσει παρουσία σε μια μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ, ενώ στόχος είναι να αποκτήσει σταδιακά κανάλι διανομής και στα νοσοκομεία, αφού πρόκειται για ένα προϊόν που συμβάλλει στη γρήγορη ανάρρωση του ασθενούς.

Εκτός από το γιαούρτι, η ελληνικών συμφερόντων εταιρεία έχει δημιουργήσει και το Ωμέγα3 Cheese Dip, μια αλειφόμενη φέτα Π.Ο.Π. αναμειγμένη με ελληνικό γιαούρτι και πάστα ελιάς, η οποία είναι πλούσια σε vegan Ωμέγα 3 λιπαρά οξέα που συμβάλλουν στη διατήρηση των φυσιολογικών επιπέδων χοληστερόλης στο αίμα.

«Στόχος μας είναι η δημιουργία μιας νέας γενιάς τροφίμων. Κάθε χρόνο θα λανσάρονται στην αγορά 2 με 3 καινοτόμα προϊόντα και θα εμπλουτίζονται οι υπάρχουσες κατηγορίες. Είναι δύσκολο να αντιγράψει ξένος το προϊόν μας και αυτό επειδή η βιοποικιλότητα της Ελλάδας είναι η δεύτερη μεγαλύτερη και πλουσιότερη στον κόσμο με πρώτη αυτή της Μαδαγασκάρης! Σίγουρα τα επόμενα χρόνια θα δούμε αρκετές μεγάλες εταιρείες να στρέφονται σε πιο υγιεινά προϊόντα, αλλά πολύ αργότερα σε βιο-λειτουργικά».

Στα άμεσα σχέδια της εταιρείας είναι η ανάπτυξη του δικτύου της και στο εξωτερικό με πρώτες αγορές για το 2017 αυτές της Κύπρου, της Γερμανίας, της Νορβηγίας και των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων. «Βρισκόμαστε ήδη σε συζητήσεις με μεγάλη ευρωπαϊκή γαλακτοβιομηχανία και είμαστε ένα βήμα πριν κλείσει η συμφωνία. Πιστεύουμε πολύ στις συνέργιες και ιδίως με επαγγελματίες που θεωρούνται top στο αντικείμενό τους». Η στρατηγική που θα ακολουθηθεί στο εξωτερικό περιλαμβάνει τη συνεργασία με υφιστάμενες γαλακτοβιομηχανίες στις οποίες η εταιρεία θα παραχωρεί την άδεια δημιουργίας των προϊόντων της.

Σημειώνεται πως τα προϊόντα της εταιρείας μπορεί κανείς να τα βρει σε όλα τα καταστήματα που πωλούν βιολογικά προϊόντα, στα σούπερ μάρκετ Θανόπουλος, Μπαλάσκας και Ηπειρώτισσα, στο Yoleni’s και στα γυμναστήρια Holmes.



There are no comments

Add yours